ДетальноКоротко

Про банк

Дельта Банк — це команда молодих професіоналів. Ми амбітні, вітаємо інновації, сміливо дивимося в майбутнє і віримо в справу, якою займаємося. Саме тому нас супроводжує успіх.

Ми професійно підходимо до завдань, які стоять перед нами, розвиваємо нові напрями діяльності банку і відточуємо свою майстерність, щоб зрештою запропонувати нашим клієнтам кращі послуги, кращі продукти і обслуговування на найвищому рівні.

Ми зростаємо, розвиваємося, досягаємо успіхів і здійснюємо помилки. Для нас немає дрібниць в обслуговуванні наших клієнтів, адже ми і самі є клієнтами банків, магазинів, станцій техобслуговування, закладів громадського харчування та інших організацій. Жоден відгук клієнта про нашу роботу не залишається без уваги. Ми вважаємо себе соціально відповідальним банком, тому в 2010 році почали реалізовувати програми, направлені на рішення різних соціальних проблем. Ми живемо в суспільстві, працюємо для суспільства і вважаємо своїм обов'язком бути не тільки комерційною організацією, яка одержує прибутки, але й по можливості вносити свій посильний внесок в соціальне життя.

Дельта Банк був заснований у 2006 році як банк, що спеціалізується на споживчому кредитуванні. За  5 років успішної діяльності Дельта Банк з невеликого роздрібного перетворився на крупний банк, який пропонує сьогодні широкий спектр послуг. Будучи експертом у сфері споживчого кредитування, Дельта Банк також пропонує послуги в сфері залучення депозитних коштів фізичних та юридичних осіб, в обслуговуванні крупних корпоративних клієнтів, підприємств малого і середнього бізнесу. Окремим напрямом в обслуговуванні є робота з середнім сегментом клієнтів за принципом VIP-обслуговування: в банку діє спеціальна телефонна VIP-лінія, розроблено продукти на базі карти Visa Gold, передбачена можливість отримання екстренного овердрафту та інші сервіси.

В травні 2010 року Дельта Банк запустив систему «Інтернет-банк Дельта», яка дозволяє клієнтам слідкувати за рухом коштів по своєму рахунку і здійснювати деякі операції через Інтернет. На основі відгуків користувачів система постійно вдосконалюється, з'являються нові можливості та сервіси.

В 2010 році Дельта Банк запровадив «Стандарти якісного обслуговування», які направлені на підвищення якості банківських послуг, що надаються у відділеннях банку та в точках продажу.

Ми постійно підтримуємо зв'язок зі своїми клієнтами — відповідаємо на питання, інформуємо про новини, надаємо дані фінансової звітності банку. Раз на квартал наші клієнти-вкладники одержують поштою інформаційний дайджест з фінансовими результатами за минулий квартал, новинами і планами на майбутнє. На сайті ми відкрито розміщуємо баланс банку з основними фінансовими показниками.

Клієнт завжди може залишити відгук про роботу банку або задати питання на сайті, за телефоном гарячої лінії, електронною поштою або безпосередньо у відділенні.

Ми переконані, що банк і клієнт повинен будувати свої відносини на довірі, а спілкуватися краще всього «лицем до лиця». Тому ми прагнемо максимально відкрито розповідати нашим клієнтам про життя банку, про його керівний склад, про нашу бізнес-модель, про плани розвитку, про нові цікаві продукти. Це важливо, оскільки клієнти повинні знати, кому вони довіряють свої гроші.

Ми вважаємо себе соціально відповідальним банком, тому в 2010 році почали реалізовувати програми, направлені на вирішення різних соціальних проблем. В квітні-травні 2010-11 рр. ми організували ряд акцій по всій Україні під девізом: «Зробимо краще світ навколо нас!». До співробітників відділень банку в понад 60 містах України приєдналися керівники районних виконавчих комітетів, представники міських лікувальних установ і місцевих ЗМІ, а також небайдужі мешканці. У результаті ми встановили кілька десятків дитячих майданчиків, були заасфальтовані проблемні ділянки доріг, відремонтовані та пофарбовані вуличні ліхтарі, встановлена лавки і урни, посаджені квіти, дерева, чагарники. В окремих містах були облаштовані зупинки суспільного транспорту. В 2010-2011 рр. в ході соціальної програми: «Урок фінансової грамотності» учні старших класів загальноосвітніх шкіл України отримали базові фінансові знання, навчилися грамотно планувати особистий бюджет і відповідально розпоряджатися грошима. В рамках освітньої програми Дельта Банк дарує кожній школі, в якій проходить «Урок фінансової грамотності», бібліотеку фінансової і економічної літератури і надає адресну допомогу.

Дельта Банк зареєстрований 15 лютого 2006 року. АТ «Дельта Банк» входить до групи найбільших банків України. Дельта Банк — член Асоціації українських банків (АУБ) і Асоціації банків Центральної Європи (BACEE). В жовтні 2009 року ТОВ «Комерційний Банк Дельта» був переведений в Публічне акціонерне товариство «Дельта Банк» і отримав ліцензію НБУ №225 від 08.10.09 р. В жовтні 2011 року отримав ліцензію НБУ №225 від 11.10.2011 р. Банк є постійним учасником Фонду гарантування внесків (свідоцтво №178 від 15.10.09 р.). Банк активно співпрацює з АТ «Міжнародне бюро кредитних історій».

Мережа банку нараховує 118 відділень в 70 містах України.

Засновник банку Микола Лагун, переможець конкурсів «Підприємець року-2007» і «Фінансист року-2008».

Наші партнери «Фокстрот», «АЛЛО», «Вікотек», «Ельдорадо», «Технополіс», «Нова лінія», «Діавест», «СітіКом», «Епіцентр», «Техноярмарок», «Мегамакс», «Карло Пазоліні», «Евросеть»,«Мобіллак», «Комфі».

Структура власників банку (PDF, 101,2 КБ)

Олена Попова,
Голова Ради Директорів
Дельта Банку