Питання та відповіді

  • Загальна інформація
  • Покласти
  • Взяти

Фізичним особам

Депозити

Я збираю гроші на велику покупку. Хочу на цей час вкласти свої заощадження, щоб отримати щонайвищу ставку, при цьому хочу мати нагоду постійно поповнювати вклад без обмежень.
Тримати кошти на депозиті в банку зараз невигідно — відсотки за вкладом нижчі за рівень інфляції.
Я боюся невиплати вкладу і відсотків за ним через його автоматичну пролонгацію.
За вкладом «Конвертаційний» також передбачено утримання платні 10% від суми за достроковий розрив договору вкладу для зняття грошей з рахунку:
Чи можливо достроково розірвати депозитний договір і отримати гроші?
Чи може Дельта Банк автоматично пролонгувати депозити, у яких закінчився термін дії?
Я не довіряю банківській системі, але готовий розмістити кошти на короткий термін. Хочу мати можливість прийти в банк та гарантовано отримати свої гроші, але хочу ставку вищу, ніж за поточним вкладом.
Які бонуси діють для постійних клієнтів?
Я боюся мораторію НБУ на зняття вкладів, тому мені потрібен депозит на недовгий термін, що ви можете порадити?
Мені потрібні гроші на поточні потреби, що ви можете запропонувати?
У вашого банку підозріло високі процентні ставки за депозитами.
Я не хочу переоформляти депозит, оскільки не вірю в банківську систему в цілому, зокрема не довіряю Дельта Банку.

Кредитні карти

Де і як погашати кредит?
Як отримати максимальну користь від Кредитної картки №1?
За які операції здійснюється повернення грошей за Кредитною карткою №1?
Чи потрібно клієнту платити податки на отримані кошти в рамках програми «Повертаємо гроші»?
Які документи потрібно надати, щоб оформити Кредитну картку №1?
Які види кредитних карток я можу оформити?
Де я можу оформити Кредитну картку №1?
Якщо я вичерпаю кредитний ліміт і погашу його, чи зможу я знову користуватися Кредитною карткою №1?
Як користуватися пільговим періодом і нічого не платити за користування кредитним лімітом за Кредитною карткою №1?
Які документи потрібні для оформлення картки?
Де можна оформити цю картку?
Що таке «Партнерська картка»?
Чи існують якісь поради щодо безпеки користування кредитною карткою?
Що мені робити у разі втрати картки?
Як я можу закрити свій картковий рахунок?
Кому я можу пред’являти претензії, якщо вони виникнуть в процесі користування кредитною карткою?
Що таке виписка і для чого вона потрібна?
Як отримати інформацію про стан рахунку?
Яка мінімальна сума погашення кредиту?
Що таке револьверність (відновлюваність) кредиту?
Як налічуються відсотки і платня за кредитом?
Що таке СМС-сервіс і для чого він потрібен?
Як я можу дізнаватися про залишок на рахунку?
Чи можу я за допомогою картки оплачувати товари та послуги?
Де я можу зняти гроші з картки?
Як я можу використовувати кошти на кредитній картці?
Що таке кредитна картка?

Кредити

Де я можу погашати кредит?
Що робити, якщо я тимчасово не можу погашати кредит?
Як дізнатися, чи можу я отримати кредит?
Який документ банк повинен мені видати як підтвердження, що я повністю розрахувався за кредитом?
Яку суму я повинен виплачувати за кредитом?
Як я зможу забрати свій екземпляр кредитного договору?
Чи відчутно дорожчає товар, якщо купувати його в кредит?
Скільки часу потрібно для оформлення кредиту?
Які документи я повинен мати при собі для оформлення цільового кредиту?
Чи потрібно вносити аванс при оформленні цільового кредиту?
Яким чином я можу оформити цільовий кредит?
Чи існують в Дельта Банку кредити під 0%?
Який максимальний розмір кредитів, що надаються?
На який термін я можу отримати кредит?
Мені потрібен кредит, що ви порадите?
Чи можливо оформити в Дельта Банку кредит або кредитну картку?

Інтернет-банк

Вам не вдається змінити пароль
Не відкривається сторінка системи «Інтернет-банк „Дельта“»
Сторінка інтернет-банку «Дельта» відкрилася англійською мовою
При реєстрації по платіжній картці система «Інтернет-банк „Дельта“» видає помилку
При реєстрації по номеру договору система «Інтернет-банк „Дельта“» видає помилку
Не приходить SMS-повідомлення з логіном або паролем
Вам не вдалося коректно ввести пароль, і доступ в систему «Інтернет-банк „Дельта“» був заблокований
Замість доступної суми по рахунку або картці відображається «Обновіть сторінку через декілька секунд»
У розділі «Дані клієнта» інформація представлена некоректно
Не працює розділ «Допомога»
Ви зробили платіж по кредиту, але в системі «Інтернет-банк „Дельта“» залишок по кредиту не змінився, а також Ви розмістили або поповнили депозит, але в системі «Інтернет-банк „Дельта“» депозит не відображається або сума депозиту не змінилася