Автоматичне банківське обслуговування за телефоном (IVR)

Автоматичне банківське обслуговування за телефоном (IVR)

Система Автоматичного банківського обслуговування за телефоном (IVR — Interactive Voice Response) дозволяє в автоматичному режимі отримати необхідну інформацію:

  • загальну інформацію про Банк,
  • про продукти, тарифи та послуги, що надаються Банком,
  • про зарахування коштів,
  • про суму платежу за кредитом,
  • про загальний стан кредитної заборгованості або доступний залишок коштів на картковому рахунку, а також з'єднатися з операторами цілодобової служби підтримки Контакт-центру Банка.

IVR Банка працює на телефонній лінії: 044-428-95-95 або на безкоштовній лінії зі стаціонарних телефонів в межах України: 0-800-500-600.

Для входу в систему IVR Вам необхідно перевести телефонний апарат у тоновий режим, натиснувши «*», або скористатися спеціальною опцією телефону — «tone/pulse».

Обирати цікаві для Вас функції IVR Ви можете шляхом натиснення відповідних клавіш на цифровій клавіатурі телефонного апарату. Відразу після здійснення дзвінка, Вам запропонують ідентифікувати себе як «Клієнта» або «не Клієнта" Дельта Банку, натиснувши «1» або «2» відповідно. Після цього Ви потрапите в головне меню IVR, для зручності переміщення в якому важливо запам'ятати наступне:

  • щоб увійти в розділ IVR, який Вас цікавить, необхідно вибрати відповідну клавішу на цифровій клавіатурі Вашого телефону;
  • щоб повернутися «назад», необхідно натиснути «*»;
  • щоб повторно прослухати будь-який інформаційний блок IVR, необхідно натиснути «#».

Функції головного меню IVR

У розділі «1» головного меню IVR Ви зможете отримати інформацію про стан заборгованості за кредитом або про залишок коштів на картковому рахунку. Наприклад,

  • щоб отримати інформацію за картковим кредитом необхідно натиснути «1».
  • щоб отримати інформацію за споживчим кредитом необхідно натиснути «2».
  • щоб дізнатися про залишок коштів на картковому рахунку необхідно натиснути «3».

Для успішного проходження ідентифікації в розділах автоінформаторів «1» і «3» необхідно ввести за допомогою клавіатури телефонного апарату 16 цифр номеру Вашої платіжної карти, а потім 8 цифр дати Вашого народження у форматі: «число / місяць / рік».
Для успішного проходження ідентифікації в розділі автоінформатора «2» необхідно ввести 10 цифр Вашого податкового номера, а потім 8 цифр дати Вашого народження у форматі: «число / місяць / рік.

У розділі «2» головного меню IVR Ви зможете безпосередньо зв'язатися з операторами цілодобової підтримки Контакт - центру, щоб заблокувати платіжну карту або активувати нову платіжну карту.

У розділі «3» головного меню IVR Ви зможете отримати необхідну інформацію про різні кредитні продукти, що пропонує Банк.

У розділі «4» головного меню IVR Ви зможете отримати необхідну інформацію про різні депозитні програми, що пропонує Банк.

У розділі «5» головного меню IVR Ви зможете вибрати мову отримання інформації на IVR. (Доступні російська і українська версії).

У розділі «7» головного меню IVR Ви зможете прослухати інформаційний блок про можливості системи «Internet-банк Дельта».

У розділі «8» головного меню IVR Ви зможете залишити Ваші побажання щодо покращення якості обслуговування в Банку. При цьому, якщо Ви хочете, щоб з Вами зв'язався представник Банку, відповідальний за розвиток даного напрямку, не забудьте залишити контактний номер свого телефону.

У розділі «9» головного меню IVR міститься загальна інформація про Банк.

У розділі «0» головного меню IVR Ви зможете безпосередньо зв'язатися з оператором цілодобової підтримки Контакт - центру Банка.

Переваги Автоматичного банківського обслуговування (IVR)

  • простота використання,
  • можливість безкоштовного цілодобового доступу до необхідної банківської інформації,
  • багатоканальна система обслуговування дзвінків — Ваш дзвінок буде прийнято без черги,
  • голосові повідомлення та підказки, які в будь-який момент можна перервати додатковим набором клавіш телефонного апарату, допоможуть Вам оперативно знайти необхідний інформаційний розділ та отримати відповідь на Ваше запитання.

Схема Автоматичного банківського обслуговування за телефоном (IVR)