ДетальноКоротко

Стандарти обслуговування

  • ДОСТУПНІСТЬ та ОПЕРАТИВНІСТЬ
  • КОМПЕТЕНТНІСТЬ та ПРОФЕСІОНАЛІЗМ
  • КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ та НАДІЙНІСТЬ
  • ЧЕСНІСТЬ та ВІДКРИТІСТЬ
  • ПОВАГА та ТУРБОТА
  • ОРІЄНТАЦІЯ НА ПРОДАЖІ та ГАРАНТІЯ ЗАЯВЛЕНОГО РЕЗУЛЬТАТУ

ДОСТУПНІСТЬ та ОПЕРАТИВНІСТЬ

  • Ми обслуговуємо телефонні звернення протягом 24 годин 7 днів на тиждень, без перерв, святкових та вихідних днів.
  • Ми прагнемо обслуговувати всі вхідні дзвінки, які надходять до Контакт-центру, без винятку.
  • Ми дбаємо про те, щоб час очікування Клієнтів на відповідь операторів Контакт-центру був мінімізований.
  • Ми добре усвідомлюємо значення кожної хвилини, тому працюємо над оптимізацією процесів надання Клієнтами вичерпної консультації у найкоротший час.
  • Ми робимо наші послуги доступними та зручними для Клієнтів.

КОМПЕТЕНТНІСТЬ та ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

  • Ми виявляємо фінансові потреби, з’ясовуємо запити та проблеми наших Клієнтів для того, щоб допомогти їм професійними порадами.
  • Ми досконало володіємо знаннями щодо особливостей характеристик та умов продуктів і послуг Банку, які максимально задовольняють фінансові потреби Клієнтів Банку.
  • Ми зацікавлені у постійному вдосконаленні своїх професійних знань та навичок, оскільки розуміємо, що лише у такий спосіб зможемо забезпечити наших Клієнтів обслуговуванням, яке відповідатиме їхнім вимогам.
  • Ми дбаємо про те, щоб спілкування з нашими Клієнтами проходило лише у доброзичливій та привітній атмосфері та прагнемо того, щоб від спілкування з нами Клієнти завжди залишалися задоволеними.

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ та НАДІЙНІСТЬ

  • Ми з повагою та розумінням ставимося до персональних даних наших Клієнтів та суворо дотримуємося правил конфіденційності під час обслуговування вхідних телефонних звернень в частині не розголошення та збереження банківської таємниці.

ЧЕСНІСТЬ та ВІДКРИТІСТЬ

  • Обслуговування телефонних звернень та вирішення запитів наших Клієнтів відбуваються на засадах збереження прозорості взаємовідносин.
  • Ми завжди відкриті для діалогу, цінуємо будь-які зауваження наших Клієнтів, оскільки думка Клієнтів з приводу якості надання обслуговування у Банку має для нас пріоритетне значення.
  • Наші Клієнти впевнені, що навіть при виникненні спірних питань, вони будуть почуті та отримають професійну пораду у вирішенні будь-якої ситуації, що склалася.
  • Ми високо цінуємо співробітництво з нашими Клієнтами, тому готові будь-коли, знову і знову стати їм у нагоді.

ПОВАГА та ТУРБОТА

  • Ми ставимося до наших Клієнтів доброзичливо, з повагою та розумінням.
  • Ми усвідомлюємо, що, звертаючись за консультацією до Контакт-центру, Клієнти потребують нашої допомоги. Тому, наше завдання — знайти правильне та найбільш відповідне потребам Клієнтів та нашим можливостям рішення.
  • Ми надаємо фінансові консультації доступною для Клієнтів мовою, щоб кожен з них переконався, наскільки просто та прозоро налагоджені у Банку процеси з надання банківських послуг!
  • Ми прагнемо того, щоб після завершення розмови з операторами Контакт - центру, Клієнти отримували не лише максимум необхідної інформації, а й приємні враження від спілкування.

ОРІЄНТАЦІЯ НА ПРОДАЖІ та ГАРАНТІЯ ЗАЯВЛЕНОГО РЕЗУЛЬТАТУ

  • Ми завжди знаємо, що саме цікавить як існуючих, так і потенційних Клієнтів Банку. Тому пропонуємо найбільш привабливі продукти та послуги Банку, які максимально задовольняють та відповідають запитам Клієнтів.
  • Ми прагнемо того, щоб, скориставшись пропозицією Банку, наші Клієнти відчули її вигоду та залишалися як найдовше лояльними до Банку.
  • Ми дбаємо про збереження довгострокових взаємовідносин, тому з вдячністю відносимося до наданої нам можливості обслуговувати Клієнтів Банку!
  • Ми пропонуємо Клієнтам обслуговування та послуги Банку, які відповідають запитам не тільки діючих Клієнтів, а й ті, які очікують від Банку наші потенційні Клієнти.