Центр підтримки

0 800 5000 18
(044) 428-61-90

пн–пт, 9:00–18:00, за винятком святкових днів

Для зручності обслуговування клієнтів малого і середнього бізнесу в банку функціонує Центр підтримки, який надає безкоштовний високоякісний дистанційний сервіс з питань, які стосуються діяльності даної категорії клієнтів.

Співробітники Центру допоможуть вирішити всі питання і проблеми, які виникають в процесі проведення банківських операцій, в тому числі:

  • нададуть фінансову інформацію за рахунками (кредити, депозити, поточні рахунки, корпоративні картки), за сумами планових платежів, простроченої, поточної і загальної заборгованості;
  • нададуть консультацію з процедурних і технічних питань, які стосуються відкриття і обслуговування поточних рахунків, подачі заявок на отримання кредитів, оформлення депозитів;
  • ознайомлять з продуктами і послугами банку;
  • нададуть інформацію із загальних питань діяльності банку;
  • відреагують на скарги і пропозиції.

Контактні телефони: 044 428-61-90 або 0-800-5000-18 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по всій території України безкоштовні).

Факс: (044) 496-36-87;
E-mail: consultant@deltabank.com.ua ;
Адреса: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.

Час роботи Центру підтримки: з 9-00 до 18-00, з понеділка по п'ятницю, за винятком святкових днів.