ДетальноКоротко

Інтернет-банк

Ми з Вами на зв'язку 24/7

за телефонами:
(044) 428-95-95
та 0 800 500 600
безкоштовно зі стаціонарних телефонів на всій території України.
Вам не вдається змінити пароль

Переконайтеся, що Ваш пароль відповідає вимогам Банку, після чого повторите спробу зміни пароля. Якщо Ви упевнені в тому, що Ваш пароль відповідає вимогам, і пароль і його підтвердження збігаються, то, будь ласка, зверніться до Служби підтримки клієнтів по телефону: 0 800 500 600.

Не відкривається сторінка системи «Інтернет-банк „Дельта“»

Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів по телефону: 0 800 500-600

Сторінка інтернет-банку «Дельта» відкрилася англійською мовою

На сторінці входу в інтернет-банк справа зверху над формою введення логіна і пароля є перемикач мови інтерфейсу — виберіть один з двох: «російський» або «український»

При реєстрації по платіжній картці система «Інтернет-банк „Дельта“» видає помилку

Реєструватися можна лише по картці, що діє, яка була видана Вам, як мінімум за 1 банківський день до Вашої реєстрації в системі «Інтернет-банк „Дельта“».

Якщо Ваша карта підходить для реєстрації, то необхідно повторити спробу, перевіривши ще раз номер картки, який Ви вказуєте у формі реєстрації.

Якщо після приведених вище дій Вам не вдалося зареєструватися по номеру картки, то, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів по телефону: 0 800 500-600.

При реєстрації по номеру договору система «Інтернет-банк „Дельта“» видає помилку

Зареєструватися в системі «Інтернет-банк „Дельта“» можна лише за дійсним договором, який був укладений як мінімум за 1 банківський день до Вашої реєстрації в системі «Інтернет-банк „Дельта“».

Якщо Ваш договір підходить для реєстрації, то необхідно повторити спробу, перевіривши ще раз номер договору, який Ви вказуєте у формі реєстрації.

Якщо після приведених вище дій Вам не вдалося зареєструватися по договору, то, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів по телефону: 0 800 500-600.

Не приходить SMS-повідомлення з логіном або паролем

Доставка SMS-повідомлення може зайняти до 5-7 хвилин — будь ласка, почекайте. Якщо по закінченню даного терміну Ви не отримаєте логін і пароль, то, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів по телефону: 0 800 500-600.

Вам не вдалося коректно ввести пароль, і доступ в систему «Інтернет-банк „Дельта“» був заблокований

Будь ласка, відкрийте сторінку https://online.deltabank.com.ua/

Скористайтеся посиланням «Забули логін/пароль», у формі «Забули логін/пароль?» вкажіть номер своєї картки або договору, а в полі «Що ви забули» вкажіть «Пароль» (лише пароль). Натисніть «Відправити».

Дочекайтеся SMS-повідомлення і увійдіть до системи, використовуючи вказаний новий пароль. Якщо SMS-повідомлення прийшло пізніше 5 хвилин або при введенні отриманого паролю система відмовляє в доступі, то повторіть спробу відновлення пароля ще раз.

Замість доступної суми по рахунку або картці відображається «Обновіть сторінку через декілька секунд»

Почекайте 5-10 секунд і натисніть на посилання «Обновіть сторінку через декілька секунд». Якщо доступна сума не відобразилася, повторіть спробу 2-3 рази з паузами в 5-10 секунд. Якщо після 3-4 спроб доступна сума так і не відображується, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів по телефону: 0 800 500-600.

У розділі «Дані клієнта» інформація представлена некоректно

Якщо інформація, представлена в розділі «Дані клієнта» застаріла або містить помилки, будь ласка, зверніться у відділення банку, в якому Ви відкривали рахунок (отримували картку) і подайте заяву про зміну (виправлення) особистих даних. Після обробки Вашої заяви дані в системі «Інтернет-банк „Дельта“» будуть відображатися наступного дня.

Не працює розділ «Допомога»

Розділ «Допомога» зараз знаходиться на стадії розробки. Ваші зауваження і пропозиції обов’язково будуть враховані при підготовці даного розділу.

Ви зробили платіж по кредиту, але в системі «Інтернет-банк „Дельта“» залишок по кредиту не змінився, а також Ви розмістили або поповнили депозит, але в системі «Інтернет-банк „Дельта“» депозит не відображається або сума депозиту не змінилася

Інформація про кредити і депозити в системі «Інтернет-банк „Дельта“» представлена станом на кінець попереднього банківського дня. Тому зміни по вашому кредиту або депозиту Ви зможете побачити в даній системі наступного дня.

Також слід звернути увагу на те, що погашення кредиту здійснюється один раз в місяць, у розрахунковий день. Тому до настання розрахункового дня залишок заборгованості по Вашому кредиту може не змінитися. Якщо через зазначені вище терміни інформація про Ваш кредит або депозит не оновиться, то, будь ласка, звернетеся у відділення, в якому Ви здійснювали відповідну операцію або зверніться у службу підтримки клієнтів по телефону 0 800 500-600.